Alla inlägg under augusti 2012

Av milly123 - 30 augusti 2012 21:19

Hej ! , Gör alla ? Assoooo föööljjjj miiiig !  , <3  Imrrn blire kompiiiiis ! <3 Älskar dej allrastebästavänii<3

 

thihihhhi   

 

Alla föölj miiig

 

( intreseklubben antecknar ... )   

Av milly123 - 27 augusti 2012 18:06

Hejsan bloggen , idag så har man varit med en kompis o städat ! ♥ ,  sen blev det Moviestarplanet ! , HAHAH Börjat typ spelat det again , ! ♥ Skiiiiit Sammaa ! :P   , Asso jag HATAR värkligen o städaa !      .. .HAHAHA ! :')

 

 

ByeByyyeee ! 

Av milly123 - 25 augusti 2012 21:35

Hej hörni jo jag skulle bara säga att jag har årnat en grej så ni kan få prisenter ! bara sök på Mily<3 <3 på moviestarplanet och titta min artbook så kan ni läsa om det ! :O , Så ja !   

1 prisent = 5 filmer   

2 prisenter = 10 filmer   

3 prisenter = 20 filmer   

4 prisenter = 25 filmer   

6 prisenter + en auto = en från önsken !  

10 prisenter = hela önsken ! :OO   


Biligt o bra :) ! 


Hejdå   

Av milly123 - 24 augusti 2012 14:43

Hej , <3 , gör ni ?

Assoo herre guuuuh ! , 

För jag o En kompis typ körde lövkrig , det började men att han / hon typ kastade en trasig boll på mig då satt jag den på huvve på han / hon sen typ gick det så 5 gånger om o om igen , sen börjad etyp lövkriget och då typ mulade jag han / hon med löööv ! HAHAH :'') 

Av milly123 - 22 augusti 2012 18:53

Hej bloggen idag så var jag med min kompis , och sånt ! ,, men typ nu är det inte de vi ska prata om ! ,, utan jag har slutat typ på moviestarplanet ! för assså lååååång tråkigt ! ,, Aa men jag typ ville bara skriva nått ! :P , För det var ju as länge sen ! , Mina kompisar ( o jag ) var typ o baadade ! xD men asso jag badade inte min kompis o jag bara gick ut lite ! , sen typ skvätte dom på oss o sånt ! så det slutade juh med att vi också badade ! .. o ja ! :P Bätre bloggare har man blive  , HAHAHAH elle ?? ;OO  Längsta texten nurå ! , jo jag spelade ju inte spelat moviestar på as länge slutade för typ 7 månader sen  , så vad har ni gjortr under des ? , Kommentera !? , Amen typ hejdå , elle ?? nu blir man osäker !


TRÅKIGT MAN HAR ! ,



Huru intrese klubben antecknar ! , :P 

Presentation

Hej , jag är en tjej som gillar mode !

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards